Multimedia Polska: jeszcze większe centrum
- (am),
- 16.12.2008
Operator telewizji kablowej uruchomił nowe telefoniczne centrum obsługi klienta w Kaliszu.
Operator telewizji kablowej uruchomił nowe telefoniczne centrum obsługi klienta w Kaliszu.
Abonentów sieci Multimedia będzie obsługiwać ok. 380 konsultantów. Rozbudowa była niezbędną ze względu na bardzo duży ruch - ok. 240 tys. rozmów miesięcznie, w tym 110 tys. przychodzących i 130 tys. wychodzących. Zwiększone możliwości call center umożliwiają obniżenie czasu oczekiwania na połączenie do 14 sekund.
Nowe centrum w Kaliszu posiada 224 stanowiska obsługowe oraz 22 stanowiska nadzorujące. Jego powierzchnia wynosi 1700 m2 i została podzielona na trzy sale operacyjne. Poprzednie, kaliskie centrum było 3,5 razy mniejsze od obecnego i posiadało zaledwie 52 stanowiska. Multimedia posiada również niewielkie call center w Mielcu z ok. 35 stanowiskami. Historycznie obsługiwało abonentów spółki Telenet przed połączeniem z Multimedia, która miała centrum w Gdyni i Kaliszu. Obecnie uzupełnia tylko działania kaliskiego centrum, które po rozbudowie będzie spełniać wymagania spółki na najbliższe kilka lat.
W przypadku przyspieszenia wzrostu niewykluczone są jednak wcześniejsze inwestycje w dalszą rozbudowę call center.