Multimedia IBM w Europie

Nowo utworzony europejski oddział multimedialny IBM (European Electronic Publishing Unit) będzie zajmował się lokalizacją, publikowaniem i dystrybucją tytułów na płytach CD-ROM.

Nowo utworzony europejski oddział multimedialny IBM (European Electronic Publishing Unit) będzie zajmował się lokalizacją, publikowaniem i dystrybucją tytułów na płytach CD-ROM.

Oddział multimedialny podpisał umowę o współpracy z francuską agencją fotograficzną Gamma. Obie firmy będą współdziałać z UNESCO przy tworzeniu programów zawierających zbiory fotografii światowych zasobów naturalnych i historycznych. Sponsorowany przez ONZ projekt - nazwany Heritage 2001 - ma być ukończony w 2001 r. Pierwsze tytuły z tego cyklu pojawią się na rynku w IV kw. tego roku.

Pierwsze trzy produkty lokalizowane dla europejskiego użytkownika, IBM wprowadzi na rynek w drugiej połowie br. Będą to: "PlanIT" - multimedialny terminarz sterowany głosem, "The Adventures of Hyperman" - animowany program edukacyjny dla dzieci i "The Playboy Interview: Three Decades" - wywiady ze znanymi politykami, artystami, piosenkarzami itp.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200