Microsoft CRM dla mas
- Computerworld,
- 06.03.2006
Microsoft robi drugie podejście do rynku CRM. W marcu br. ruszyła sprzedaż aplikacji Microsoft CRM 3.0 służącej do zarządzania relacjami z klientami. Firma zamierza dotrzeć do tysięcy małych i średnich przedsiębiorców, oferując aplikację po niższej cenie (ok. 1500 zł za licencję) w promocyjnych zestawach wraz z pakietem Small Business Server.
Microsoft robi drugie podejście do rynku CRM. W marcu br. ruszyła sprzedaż aplikacji Microsoft CRM 3.0 służącej do zarządzania relacjami z klientami. Firma zamierza dotrzeć do tysięcy małych i średnich przedsiębiorców, oferując aplikację po niższej cenie (ok. 1500 zł za licencję) w promocyjnych zestawach wraz z pakietem Small Business Server.
Przekaz marketingowy Microsoftu jest czytelny - pokazać, że CRM nie jest skomplikowanym rozwiązaniem, wymagającym kosztownych wdrożeń. Dlatego w pierwszej kolejności przedstawiciele firmy zwracają uwagę na podobieństwo CRM 3.0 do popularnych aplikacji MS Office i łatwość integracji.
CRM 3.0 jest jednym z trzech produktów Microsoft Dynamics (taką nazwę nosi obecnie dawny dział Microsoft Business Solutions). Pozostałe to Dynamics NAV i Dynamics AX, dawniej odpowiednio Navision i Axapta. Aplikacja Great Plains Dynamics, również należąca do Microsoftu nie będzie już rozwijana. Użytkownicy mogą liczyć na 5- letnie wsparcie.