Marka odzieżowa INCITY z programem lojalnościowym

Rosyjska marka odzieżowa INCITY zdecydowała się na wdrożenie programu lojalnościowego iReward24 Loyalty Platform dla swoich klientów końcowych.

INCITY to sieć ponad 300 sklepów z zlokalizowanych w 85 miastach Rosji i pozostałych państwach WNP. Program lojalnościowy początkowo obejmie sklepy w Rosji, a dopiero w dalszej perspektywie lokalizacje w pozostałych krajach. Głównym powodem decyzji INCITY o zakupie oprogramowania była chęć usprawnienia i automatyzacji procesów funkcjonujących w ramach prowadzonego już przez firmę programu lojalnościowego. Dzięki nowemu rozwiązaniu INCITY ma zyskać pełną automatyzację wszystkich procesów, w tym m.in. zarządzanie danymi, przeprowadzanie segmentacji klientów według różnych kryteriów, a dzięki temu lepsze dopasowanie ofert do poszczególnych grup przy wykorzystaniu efektywnych kanałów komunikacji.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200