MSP Road Show

Pod tą nazwą, w warszawskim hotelu Victoria, urządzono na początku kwietnia br. promocję najnowszej oferty handlowej warszawskiej spółki MSP (ul. Zielna 39, tel. 20 33 15). Była to druga z cyklu sześciu podobnych imprez marketingowych. Pozostałe odbyły się w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

Pod tą nazwą, w warszawskim hotelu Victoria, urządzono na początku kwietnia br. promocję najnowszej oferty handlowej warszawskiej spółki MSP (ul. Zielna 39, tel. 20 33 15). Była to druga z cyklu sześciu podobnych imprez marketingowych. Pozostałe odbyły się w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

Oprócz najnowszych modeli komputerów Compaq i znanych już od jakiegoś czasu, częściowo zlokalizowanych w tej firmie produktów czołowych producentów software (m.in. Aldus Page Maker 5.0, Norton Desktop 2.0 for Windows, Corel DRAW! 3.0, MS Excel 4.0, MS Works for Windows 2.0 i MS Word for Windows 2.0) pracujących pod kontrolą Windows for Workgroups, prezentowano na niej także kolorowy skaner Logitechu ScanMan Color, Audio Man-a, superkarty video Number Nine oraz wiele innych rzeczy, które ta warszawska firma ma w swojej bogatej ofercie.

W trakcie imprezy, w stoiskach zaproszonych z tej okazji przez MSP lokalnych dystrybutorów, można było kupić oprogramowanie po specjalnych cenach. Między innymi firma ETC (Warszawa, ul. Mikołaja Gomółki 20, tel. 339 701) proponowała np. zakup ograniczonych ilości MS DOS 5.0 wraz z MS Windows 3.1 za 2400 tys. zł, a firma TWINS (Warszawa, ul. 3-go Maja 12, tel. 625 46 32) pakiet Page Maker 4.0 za 10 580 tys. zł.

Warszawski MSP Road Show zgromadził jak zwykle tłumy zainteresowanych gości i ogólnie rzecz biorąc udał się nieźle, chociaż momentami szwankowała elektronika.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200