Lepszy obraz na Amsterdam ArenA

Amsterdam ArenA, obiekt sportowo-rekreacyjny, który został niedawno wybrany jako miejsce rozegrania finału UEFA Europa League 2013, przygotowuje się do wdrożenia Cisco StadiumVision.

Lepszy obraz na Amsterdam ArenA
Rozwiązanie to ma umożliwić obsłudze Amsterdam ArenA kontrolę przekazu cyfrowego obrazu i innych treści do około 600 ekranów HD rozmieszczonych na całym stadionie. Rozwiązanie umożliwi też przesyłanie zmieniających się informacji, dostosowanych do danej grupy widzów i konkretnego momentu meczu bądź innej imprezy, na przykład informacji o meczu obejmujących obraz przekazywany na żywo wraz z odpowiednim tłem, dostosowanym tematycznie do rozgrywek, odpowiednich treści związanych z wydarzeniem rozrywkowym, reklam lub informacji o promocjach oferowanych w znajdujących się na stadionie barach szybkiej obsługi i stoiskach. "Technologia Cisco StadiumVision to rozwiązanie dające możliwości twórcze i zarządcze, pozwalające na zapewnianie rozrywki światowej klasy i wysokiej jakości. Dla odwiedzających pobyt na Amsterdam ArenA oznacza zintegrowane przeżycie, obejmujące wszystko, czego mogliby oczekiwać - od e-biletów, przez instrukcje dojazdu, informacje o meczu, sportowcach, artystach, dostępnych towarach, po jadłospisy barów szybkiej obsługi. Reasumując, udział w imprezie na stadionie oznacza o wiele większe wrażenia niż oglądanie jej w domu" - wyjaśnia Henk Markerink, dyrektor Amsterdam ArenA. W ostatnich latach wszystkie systemy Amsterdam ArenA zostały połączone z centralną siecią komputerową. Urządzenia kontroli dostępu, systemy płatnicze, kamery bezpieczeństwa i transmisja treści wideo, w tym również Ajax TV — wszystkimi elementami można teraz zarządzać centralnie, za pomocą inteligentnej sieci Connected Stadium. W ciągu najbliższych 2 lat Amsterdam ArenA ma rozszerzyć swoje możliwości, by zaangażować publiczność również poza obrębem stadionu. W domu albo w drodze na stadion odwiedzający będą mogli otrzymywać informacje o meczu lub innej imprezie, np. instrukcje dojazdu, występujących drużynach lub artystach, jak również dedykowane reklamy, bezpośrednio na smartfony.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200