Lepszy obraz na Amsterdam ArenA
- (mt),
- 18.10.2011
Amsterdam ArenA, obiekt sportowo-rekreacyjny, który został niedawno wybrany jako miejsce rozegrania finału UEFA Europa League 2013, przygotowuje się do wdrożenia Cisco StadiumVision.
Rozwiązanie to ma umożliwić obsłudze Amsterdam ArenA kontrolę przekazu cyfrowego obrazu i innych treści do około 600 ekranów HD rozmieszczonych na całym stadionie. Rozwiązanie umożliwi też przesyłanie zmieniających się informacji, dostosowanych do danej grupy widzów i konkretnego momentu meczu bądź innej imprezy, na przykład informacji o meczu obejmujących obraz przekazywany na żywo wraz z odpowiednim tłem, dostosowanym tematycznie do rozgrywek, odpowiednich treści związanych z wydarzeniem rozrywkowym, reklam lub informacji o promocjach oferowanych w znajdujących się na stadionie barach szybkiej obsługi i stoiskach. "Technologia Cisco StadiumVision to rozwiązanie dające możliwości twórcze i zarządcze, pozwalające na zapewnianie rozrywki światowej klasy i wysokiej jakości. Dla odwiedzających pobyt na Amsterdam ArenA oznacza zintegrowane przeżycie, obejmujące wszystko, czego mogliby oczekiwać - od e-biletów, przez instrukcje dojazdu, informacje o meczu, sportowcach, artystach, dostępnych towarach, po jadłospisy barów szybkiej obsługi. Reasumując, udział w imprezie na stadionie oznacza o wiele większe wrażenia niż oglądanie jej w domu" - wyjaśnia Henk Markerink, dyrektor Amsterdam ArenA. W ostatnich latach wszystkie systemy Amsterdam ArenA zostały połączone z centralną siecią komputerową. Urządzenia kontroli dostępu, systemy płatnicze, kamery bezpieczeństwa i transmisja treści wideo, w tym również Ajax TV — wszystkimi elementami można teraz zarządzać centralnie, za pomocą inteligentnej sieci Connected Stadium. W ciągu najbliższych 2 lat Amsterdam ArenA ma rozszerzyć swoje możliwości, by zaangażować publiczność również poza obrębem stadionu. W domu albo w drodze na stadion odwiedzający będą mogli otrzymywać informacje o meczu lub innej imprezie, np. instrukcje dojazdu, występujących drużynach lub artystach, jak również dedykowane reklamy, bezpośrednio na smartfony.
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]