Kupujący z beaconami

Centrum outlet FACTORY Poznań wspólnie z firmą Qupony wykorzystuje cyfrową technologię beaconów do promocji swoich salonów modowych.

Najemcy FACTORY Outlet Poznań udostępnili w aplikacji 67 rabatów. Korzystając z geolokalizacji do użytkownika aplikacji, który znajdował się w promieniu 10 km od centrum FACTORY, trafiała notyfikacja dotycząca oferty. W ciągu dwóch tygodni kwietnia zostało wysłanych 28 000 wiadomości kierujących do oferty FACTORY Poznań. Folder zawierający kupony miał ponad 10 181 unikalnych wyświetleń.

„FACTORY Poznań odwiedziło 10 000 klientów z działającą aplikacją – to kilka razy więcej niż wynosiły wstępne estymacje. Automatycznie, osoba która odwiedziła sklep po otrzymaniu push’a, nie otrzymywała więcej powiadomień”. – podsumowuje wynik kampanii Marcin Lenkiewicz CSO w firmie Qpony:

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200