Komunikator w mBanku

Jeden z trzech największych banków w Polsce wdrożył rozwiązanie Microsoft Skype dla firm, żeby usprawnić wymianę informacji między 6 tys. pracowników w Polsce, Czechach i na Słowacji.

W ciągu czterech miesięcy 4,5 tys. użytkowników zrealizowało łącznie 11,5 tys. wideokonferencji. Pracownicy banku przesłali w tym czasie 7 mln wiadomości. Te liczby pokazują, ile może zdziałać nowoczesne narzędzie w rozproszonej terytorialnie organizacji. Pracownicy zostali wyposażeni w sprzęt niezbędny do korzystania ze wszystkich funkcji komunikatora – kamerek i mikrofonów – tak, że niezależnie od tego, czy są zatrudnieni w Warszawie, Łodzi, Pradze, Bratysławie czy w oddziale lub biurze korporacyjnym, zaczęli korzystać ze Skype’a w tym samym momencie.

Każdy pracownik może porozumiewać się z innymi, sprawdzić, czy osoba w dowolnej lokalizacji banku jest dostępna, odeszła 5 minut temu od komputera, czy może uczestniczy w spotkaniu. Skype jest bowiem zintegrowany z pocztą Outlook.

Zobacz również:

  • Kredyt gotówkowy – co warto nim wiedzieć?
  • Ruszyły testy satelitów Starlink działających w trybie „direct-to-cell”
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200