Inter Cars usprawnia obsługę klientów

Inter Cars, dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych, wdrożył system Microsoft Dynamics CRM.

Rozwiązanie miało m.in. zgromadzić i uporządkować dane o klientach, umożliwić zarządzanie poziomami dostępu do tych informacji, usprawnić realizację zamówień, zautomatyzować rutynowe czynności wykonywane przez pracowników, zwiększyć efektywność pracy handlowców. "Naszymi kluczowymi klientami są warsztaty samochodowe. Potrzebowaliśmy rozwiązania, które umożliwiłoby rozszerzenie informacji i ich analizę w celu zwiększenia skuteczności działań. Zależało nam na danych dotyczących liczby mechaników, pracowników czy wyposażenia warsztatu. To pozwala na opracowywanie zindywidualizowanych ofert i pomyślną realizację kampanii marketingowych" - komentuje Tomasz Jachimkowski, zastępca dyrektora Pionu IT. Firma chciała, żeby system CRM został zintegrowany z istniejącymi aplikacjami. Inter Cars wdrożył Microsoft Dynamics CRM i zdecydował się na migrację rozwiązania do wersji Microsoft Dynamics CRM 2011. Wprowadzone moduły umożliwiły usprawnienie obszaru IT, sprzedaży osobowej i ciężarowej, wyposażenia warsztatów i marketingu. Inne moduły pozwalają na wsparcie i rozliczanie całych zespołów sprzedażowych, opracowanie i koordynację wykonania planów, realizację umów z klientami.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200