Inauguracja kampanii "Tydzień z Internetem 2012"

26 marca 2012 r. w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego zainaugurowano kolejną edycję "Tygodnia z Internetem", ogólnoeuropejskiej akcji, która ma na celu zachęcanie jak największej liczby osób do poznania możliwości jakie oferują komputery i Internet. Szacuje się, że w tym roku w wydarzeniach organizowanych w ramach kampanii w ponad 50 krajach weźmie udział około 200 tys. osób.

Tematem przewodnim polskiej edycji kampanii "Tydzień z Internetem" jest aktywność osób starszych i solidarność międzypokoleniowa. Podczas obchodów w całej Polsce w bibliotekach, szkołach, domach kultury i pracowniach komputerowych zostaną zorganizowane spotkania integrujące trzy generacje wokół nowych technologii. Dzieci, rodzice i dziadkowie spotkają się w ramach akcji "Zasadź drzewo w Internecie", "W 80 dni dookoła świata" oraz "Rozgrzewka przed Euro 2012".

"Dzięki Internetowi oszczędzam czas i pieniądze. Bardzo chętnie korzystam z ofert sklepów internetowych, gdzie można wybrać towary o dobrej jakości po rozsądnej cenie. Często też używam bankowości w sieci, bo pozwala to zaoszczędzić sporo czasu. Nie pamiętam już, kiedy ostatni raz byłam osobiście w oddziale banku" - powiedziała Magdalena Gaj, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej podczas inauguracji kampanii, gdy poproszono uczestników panelu dyskusyjnego o podzielenie się osobistymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z sieci.

Zobacz również:

  • Po licznych problemach aukcja 5G w końcu wystartowała
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200