ISO 9000 dla HP Polska
- Computerworld,
- 10.10.1994
Hewlett-Packard Polska uzyskał certyfikat ISO 9000. Aby spełnić wymagania normy, przez ponad rok firma precyzyjnie definiowała i opisywała wszelkie procesy wykonywane w jej działach serwisowych, administracji oraz dotyczące projektowania.
Hewlett-Packard Polska uzyskał certyfikat ISO 9000. Aby spełnić wymagania normy, przez ponad rok firma precyzyjnie definiowała i opisywała wszelkie procesy wykonywane w jej działach serwisowych, administracji oraz dotyczące projektowania.
Trud ten pozwolił Hewlett-Packard Polska na kompletne określenie czynności wykonywanych w poszczególnych działach przedsiębiorstwa oraz na przypisanie odpowiedzialności za nie. Ponieważ zgodnie z wymogami normy ISO 9000 procesy wewnętrzne firmy muszą być w pełni udokumentowane, dlatego w HP Polska stworzono rozbudowany system archiwizacji.
Warunkiem przyznania certyfikatu jest wprowadzenie systemu usprawniania procesów wewnętrznych w firmie. ISO 9000 gwarantuje ciągłość działań mających na celu podwyższanie jakości obsługi klientów - nawet jeśli do firmy nie będą wpływały żadne uwagi od klientów.