Handlobank uruchomił usługi bankowości internetowej

Dzięki nowej usłudze handlonet dostęp do swojego konta w trybie online może mieć każdy klient handlobanku.

Handlobank, pion detaliczny Banku Handlowego w Warszawie SA, obsługujący klientów indywidualnych, udostępnił w piątek (26 maja) usługi bankowości internetowej. Jest to już szósty polski bank, który zaoferował tego typu usługi po: Banku Pekao SA, Banku Przemysłowo-Handlowym SA, Wielkopolskim Banku Kredytowym SA, Pierwszym Polsko-Amerykańskim Banku w Krakowie SA i Lukas Banku SA. Z usług bankowości internetowej korzysta już 30-40 tys. Polaków.

W ramach usługi handlonet posiadacze konta w handlobanku mogą, przez przeglądarkę internetową, uzyskać wgląd we wszystkie swoje rachunki (też rachunki kart płatniczych), a także realizować przelewy i zlecenia płatnicze oraz zakładać lokaty terminowe. W przyszłości - jak zapowiadają przedstawiciele banku - klienci będą mogli także pobierać wyciągi z rachunku w postaci plików takich pakietów finansowych, jak Microsoft Money czy Quicken.

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, dotychczasowi klienci banku nie muszą zakładać oddzielnych kont bankowych, aby skorzystać z nowych usług internetowych. Nie ponoszą oni także żadnych dodatkowych kosztów, poza opłatami za połączenie z Internetem. Jak podano na stronach WWW banku, hasło i identyfikator umożliwiające dostęp do konta w trybie online każdy klient może otrzymać od ręki w dowolnym oddziale.

Bezpieczeństwo i poufność nowych usług zapewnia szyfrowanie transmisji za pomocą protokołu SSL wykorzystującego klucz 128-bitowy.

***

Handlobank zaoferuje usługi bankowości internetowej