HPE pomoże firmom w cyfrowej transformacji

Korporacja Hewlett Packard Enterprise poinformowała o uruchomieniu zreorganizowanego działu usług technologicznych. Dział nosi nazwę Pointnext i jego głównym celem będzie wspieranie przedsiębiorstw w przyspieszaniu cyfrowej transformacji.

HPE Pointnext będzie dostarczać trzy typy usług: doradcze i transformacyjne, profesjonalne i operacyjne. HPE będzie w ramach usług doradczych i transformacyjnych współpracować z przedsiębiorstwami podczas planowania ich technologicznej transformacji oraz budowania planów i harmonogramów działań dopasowanych do stojących przed nimi specyficznych wyzwań.

Z kolei eksperci odpowiedzialni za usługi profesjonalne będą planować kolejne posunięcia taktyczne – od technicznych projektów po implementację, planowanie migracji i dystrybucję, a ostatecznie po operacyjny konsulting oraz usługi.

Zobacz również:

Zespół HPE Pointnext, odpowiedzialny za Usługi Operacyjne, skoncentruje się natomiast na usprawnianiu dostarczania IT i w ten sposób pomoże klientom w utrzymać wysoką wydajność biznesowej, wykorzystując takie usługi, jak HPE Flexible Capacity i HPE Datacenter Care.

Komentując powstanie działu Ana Pinczuk (starszy wiceprezes i dyrektor generalny w HPE Pointnext) powiedziała, „Sytuacja każdego klienta jest unikalna i dlatego potrzeba zaufanego partnera posiadającego szeroką ofertę i wspieranego przez silny ekosystem partnerski” I dodała, „usługi Pointnext będą stanowić główny punkt naszego zaangażowania w biznes klientów – będziemy szybko i sprawnie projektować, integrować i optymalizować rozwiązania cyfrowe, kluczowe z punktu widzenia zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw”.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200