Grunding szuka nowych rynków

Wiodący producent sprzętu telewizyjnego i radiowego w Niemczech, Grundig AG, poniósł roczne straty w wysokości 19 mln DM (12.6 mln USD).

Wiodący producent sprzętu telewizyjnego i radiowego w Niemczech, Grundig AG, poniósł roczne straty w wysokości 19 mln DM (12.6 mln USD).

Był to "zimny prysznic" dla firmy, która rok wcześniej osiągnęła 190 mln DM zysku. Grundig, częściowo wykupiony przez holenderskiego Philipsa, zamierza całkowicie zmienić profil produkcji i prawdopodobnie będzie wytwarzać urządzenia telewizyjne o wysokiej rozdzielczości (high-definition TV) oraz sprzęt stereo do samochodów, oparty na technice cyfrowej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200