Google cenniejszą marką niż Microsoft
- (aja),
- 08.05.2007
Według rankingu największych marek świata BRANDZ Top 100, opublikowanego przez Millward Brown Optimor, w tym roku na pierwszym miejscu znalazł się Google, którego wartość ocenia się na 66,4 mld USD (wzrost o 77%).
Według rankingu największych marek świata BRANDZ Top 100, opublikowanego przez Millward Brown Optimor, w tym roku na pierwszym miejscu znalazł się Google, którego wartość ocenia się na 66,4 mld USD (wzrost o 77%).
Na drugim miejscu znalazł się General Electric (61,9 mld USD, 11%), za nim zaś Microsoft (55 mld USD). W przypadku ostatniej z tych firm jest to spadek wartości o 11%, a tym samym utrata pierwszej pozycji. Zestawienie BRANDZ Top 100 prezentuje najsilniejsze marki na świecie pod względem ich wartości pieniężnej. W ciągu roku łączna wartość wszystkich marek wzrosła o 10,6% - z 1,44 bln USD w 2006 r. do 1,6 bln USD w 2007 r.
Google - 66,4
General Electric - 61,9
Microsoft - 55,0
Źródło: Millward Brown Optimor
Pełna wersja raportu na temat rankingu BRANDZ Top 100 jest dostępna w Internecie na stronachhttp://www.millwardbrown.com/mboptimor ,http://www.brandz.com ihttp://www.ft.com