Getin Bank weryfikuje klientów systemem biometrycznym
- (mt),
- 26.06.2013
Getin Bank wprowadził w swoich nowych oddziałach, zaprojektowanych w ramach projektu Getin UP, system uwierzytelniania biometrycznego.
Cały proces uwierzytelniania trwa ok. 1,5 sekundy, a integracja z wewnętrznym systemem banku zapewnia skrócenie procesu obsługi klienta w oddziale.
Twórcy Getin UP, w którego ramach powstało nowoczesne konto, system bankowości mobilnej, płatności NFC i możliwość korzystania z karty z wyświetlaczem, postanowili wdrożyć podobne rozwiązania również w oddziałach banku, tworząc nowoczesne placówki. "Jesteśmy przekonani, że trend wykorzystywania nowych technologii w sektorze finansowym pokazuje, jak będzie wyglądała bankowość przyszłości. Klienci szybko nauczyli się korzystać z nowoczesnych rozwiązań technologicznych i doceniają ich możliwości. Dlatego też postanowiliśmy wprowadzić je również do naszych oddziałów" - mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Noble Bank.
Od startu projektu z konta Getin UP korzysta ponad 120 tys. klientów, wydano ponad 12 tys. innowacyjnych kart Display z wyświetlaczem, a ok. 10 tys. użytkowników aktywnie korzysta z nowej bankowości mobilnej. Do końca lipca 2013 r. bank planuje otwarcie 30 nowych oddziałów. Cały proces modernizacji placówek zostanie zakończony w 2015 r.