Genesys przejmuje Silver Lining Solutions
- Janusz Chustecki,
- 01.03.2017, godz. 11:32
Genesys (globalny dostawca usług w dziedzinie obsługi klienta, contact center i optymalizacji procesów biznesowych) sfinalizował przejęcie prywatnej firmy Silver Lining Solutions, specjalizującej się w rozwiązaniach w zakresie zarządzania komfortem pracy oraz wydajnością pracowników.
Silver Lining Solutions rozwija rozwiązania, które ułatwiają tworzenie przyjaznego środowiska pracy, które wpływa na wzrost motywacji i wydajności pracy zespołu.
Rozwiązania te zwiększają komfort pracy i motywację zespołu m.in. poprzez uwzględnianie preferencji pracowników, programy nagród i rekompensat oraz system komunikacji wewnętrznej. Równocześnie rozwiązanie dopasowuje zasoby personalne do potrzeb biznesowych firmy, biorąc pod uwagę okresowe kampanie, sezonowe szczyty popytu itp.
Zobacz również:
„Silver Lining Solutions współpracuje z Genesys od 2009 roku, zatem jej rozwiązania będzie można integrować w łatwy sposób z naszym portfolio” – powiedział Paul Segre, dyrektor naczelny Genesys. I dodał, „To wydarzenie podkreśla naszą strategię przyspieszania organicznego wzrostu dzięki przejęciom, które uzupełniają naszą ofertę produktami najlepszymi w swojej dziedzinie. Naszym celem jest nie tylko pomaganie naszym klientom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej, ale również zapewnienie najlepszej obsługi klienta na świecie.”
Wartość transakcji nie została podana do publicznej wiadomości.