Firma dhosting.pl wchodzi ze swoimi usługami na amerykański rynek

Polska spółka hostingowa dhosting.pl zapłaciła 10 tys. USD (czyli ok. 42 tys. złotych) za globalną domenę www.dhosting.com. Zrobiła to z myślą o wkroczeniu na amerykański rynek tego rodzaju usług, na którym roczne obroty przekraczają zawrotną sumę 600 mld USD. Jest o godny odnotowania fakt, gdyż jest to pierwszy przypadek, gdy polska firma oferująca usługi hostingowe wychodzi za granicę.

Firma dhosting.pl obsługuje obecnie ponad 30 tysięcy klientów, które pozyskała przez ostatnie dziewięć lat swoje działalności. W ubiegłym roku zarząd firmy postanowił przeprowadzić ofertową „rewolucję” i postanowił świadczyć usługi IT w modelu prepaid. W ciągu kilku miesięcy od wprowadzenia tego modelu świadczenia usług hostingowych firmie udało się zwiększyć wartość osiąganych przychodów o 200%, zaś sama sprzedaż wzrosła wolumenowo o 100% względem poprzedniego roku.

Zachęcona takim sukcesem, firma postanowiła wkroczyć ze swoją ofertą na rynek amerykański, stąd decyzja o kupieniu domeny www.dhosting.com. Komentując ten fakt, Rafał Kuśmider (stojący na czele dhosting.pl) powiedział, „Model Pay-as-You-Go zyskuje na uznaniu coraz szybciej – w tym formacie swoje usługi świadczą już banki, przykładem może być choćby IdeaBank rozliczający klientów w zależności od liczby kilometrów przejechanych leasingowanym autem czy firmy ubezpieczeniowe oraz przedsiębiorstwa świadczące pomoc techniczną w zakresie infrastruktury IT „na minuty”. Postanowiliśmy więc podjąć wyzwanie zagranicznej ekspansji – zainwestowaliśmy w globalną domenę, zdążyliśmy także podpisać już pierwszy kontrakt z klientem z USA”.

Zobacz również:

  • Awaria home.pl
  • Samsung będzie kolejną zagraniczną firmą, która skorzysta z funduszu CHIPS and Science Act
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200