Dokąd dzisiaj zechcesz pójść?

We wrześniu ruszy promocja firmy Microsoft w Polsce. Wzorem prowadzonej kampanii w 7 krajach świata od listopada 1994 r., Microsoft będzie promował własną markę i wprowadzany w sierpniu system operacyjny Windows '95 pod hasłem ''Where do you want to go today?''

We wrześniu ruszy promocja firmy Microsoft w Polsce. Wzorem prowadzonej kampanii w 7 krajach świata od listopada 1994 r., Microsoft będzie promował własną markę i wprowadzany w sierpniu system operacyjny Windows '95 pod hasłem ''Where do you want to go today?''

Od 14 listopada 1994 r. amerykańska agencja reklamowa Wiedeń & Kennedy prowadzi w USA, Francji, W. Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwecji i Japonii kampanię korporacyjną Microsoftu. Zdaniem dyrektora ds. marketingu i dystrybucji Microsoftu Andrzeja Golonko jego firma zamierza w Polsce "wykorzystać pewne elementy światowej kampanii przygotowującej m.in. do premiery Windows '95".

Do tej pory Microsoft Polska reklamował wyłącznie produkty. Wrześniowa kampania ma po raz pierwszy skoncentrować się na promocji wizerunku firmy. W Polsce dla giganta z Redmond pracują 4 firmy reklamowe: Sigma International - public relations, Kasz Creative - działania antypirackie, Marcom - przygotowanie i dystrybucja reklam oraz Bates Poland. Według Jacka Kalinowskiego z Sigmy nie podjęta została jeszcze decyzja, kto będzie prowadził wrześniową kampanię w Polsce. "Na pewno jednak będziemy mieć w niej swój udział" - zapewnił Kalinowski.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200