Dell - działamy inaczej

Dell Computer Poland zamierza skupić się na sprzedaży dla dużych odbiorców, ograniczyć liczbę polskich firm-partnerów oraz rozpocząć sprzedaż bezpośrednią na telefoniczne zamówienie indywidualnych klientów - zapowiedział Karel Stastny, Dyrektor Generalny Dell na Europę Środkowo-Wschodnią.

Dell Computer Poland zamierza skupić się na sprzedaży dla dużych odbiorców, ograniczyć liczbę polskich firm-partnerów oraz rozpocząć sprzedaż bezpośrednią na telefoniczne zamówienie indywidualnych klientów - zapowiedział Karel Stastny, Dyrektor Generalny Dell na Europę Środkowo-Wschodnią.

Na konferencji prasowej, która odbyła się 29 września w Warszawie, przedstawiono strategię firmy w Polsce i zaprezentowano najnowsze modele komputerów biurkowych OptiPlex oraz notebooków Latitude.

Karel Stastny zapowiedział, że Dell Poland będzie kierował swą ofertę przede wszystkim do dużych odbiorców - instytucji administracji państwowej, banków, uczelni, koncernów. Podobnie jak na świecie, firma zamierza prowadzić sprzedaż bezpośrednią. Współpraca z nielicznymi VAR-ami ma być związana z ofertą dla małych lub średniej wielkości firm. Liczba krajowych partnerów firmy będzie zmniejszona do kilkunastu, ale podczas konferencji nie ujawniono z kim Dell ma zamiar współpracować.

"Dell - działamy inaczej" to podstawowe hasło kampanii reklamowej, którą firma zamierza intensywnie prowadzić w prasie i radio w IV kw. br. Jak powiedział Tomasz Niesłuchowski, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Dell Computer Poland, podstawowe atuty oferty firmy to zapewnienie indywidualnej analizy potrzeb klientów, dostawa rozwiązań kompleksowych (sprzęt, oprogramowanie systemowe, telekomunikacyjne i aplikacje), terminowość realizacji zamówień oraz długofalowa współpraca i pomoc w utrzymaniu funkcjonowania sprzedanych systemów.

Konferencji towarzyszyła prezentacja najnowszych modeli komputerów, które Dell wprowadza na rynek. Są to modele biurkowe linii OptiPlex 4xx/e z procesorami i486, OptiPlex 560/L z Pentium 60 MHz, OptiPlex 590 XL, XM i XMT z Pentium 90 MHz oraz notebooki Latitude 433, 433C (kolor) z procesorem i486SX 33 MHz i kolorowe Latitude 450mc, 450mcx z procesorem i486DX2 50 MHz. Najważniejsze nowości wprowadzone do oferowanych modeli to flash-BIOS Dell/Phoenix, zgodność ze standardem Plug and Play (zapowiedziano współpracę z Windows95 - Chicago) oraz zaawansowany system oszczędności energii sterujący pracą m.in. twardego dysku oraz wentylatora.

Wzorem metod stosowanych w krajach zachodnich, Dell Computer Poland ma rozpocząć w Polsce bezpośrednią sprzedaż sprzętu dla odbiorców indywidualnych na telefoniczne zamówienie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200