ComArch zakończył wdrożenie w BP

Spółka wdrożyła system informatyczny do obsługi programu lojalnościowego uruchomionego przez BP Polska. Wartość kontraktu wynosiła ponad 11 mln zł.

Wdrożenie objęło 300 stacji paliwowych BP, ARAL i punkty 15 partnerów programu BP. Podstawą dostarczonego przez ComArch rozwiązania jest autorskie oprogramowanie CRM Aurum. Spółka koordynowała także budowę infrastruktury telekomunikacyjnej na potrzeby systemu. Dane transmitowane są z wykorzystaniem technologii GPRS. ComArch przejął także opiekę nad centralnymi serwerami systemu i przeszkolił 3 tys. pracowników stacji BP i Aral.

W projekcie uczestniczyły również TP SA, Polkomtel, Mobile Internet Services, HTEC i Getronics.

Zobacz również:

  • Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200