Chmurowa usługa FortiCare 360º obsłuży klientów firmy Fortinet

FORTINET poinformował o wprowadzeniu do oferty nowej, udostępnianej w chmurze usługi o nazwie FortiCare 360º. Obsługuje ona zasoby IT przedsiębiorstw i dostawców usług, poprzez dostarczanie audytów wydajności systemu Fortinet Security Fabric, określanie poziomu sprawności rozwiązań bezpieczeństwa oraz bieżące rekomendacje inżynierów Fortinet.

W ramach usługi FortiCare 360º dokonywana jest stała analiza sprawności rozwiązań FortiGate i FortiWiFi. Celem analizy jest wskazanie możliwości optymalizacji oraz identyfikacja i rozwiązanie potencjalnych problemów. Korzystający z FortiCare 360º będą również otrzymywać comiesięczne audyty systemu bezpieczeństwa, zawierające indywidualne rekomendacje od ekspertów Fortinet.

Pakiet FortiCare 360º zawiera dodatkowo całodobowe wsparcie techniczne i możliwość wymiany uszkodzonego sprzętu. Nowa usługa pomoże użytkownikom platformy Fortinet Security Fabric w zarządzaniu nią i dostosowaniu do zmian w obrębie sieci.

Zobacz również:

Chmurowa usługa FortiCare 360º jest już dostępna dla klientów Fortinet na całym świecie, a dodatkowe informacje na temat usługi, w tym dotyczące cen, można uzyskać, kontaktując się z autoryzowanym dystrybutorem Fortinet w Polsce – firmą Veracomp.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200