Chmurowa usługa FortiCare 360º obsłuży klientów firmy Fortinet
- Janusz Chustecki,
- 26.01.2017, godz. 19:36
FORTINET poinformował o wprowadzeniu do oferty nowej, udostępnianej w chmurze usługi o nazwie FortiCare 360º. Obsługuje ona zasoby IT przedsiębiorstw i dostawców usług, poprzez dostarczanie audytów wydajności systemu Fortinet Security Fabric, określanie poziomu sprawności rozwiązań bezpieczeństwa oraz bieżące rekomendacje inżynierów Fortinet.
W ramach usługi FortiCare 360º dokonywana jest stała analiza sprawności rozwiązań FortiGate i FortiWiFi. Celem analizy jest wskazanie możliwości optymalizacji oraz identyfikacja i rozwiązanie potencjalnych problemów. Korzystający z FortiCare 360º będą również otrzymywać comiesięczne audyty systemu bezpieczeństwa, zawierające indywidualne rekomendacje od ekspertów Fortinet.
Pakiet FortiCare 360º zawiera dodatkowo całodobowe wsparcie techniczne i możliwość wymiany uszkodzonego sprzętu. Nowa usługa pomoże użytkownikom platformy Fortinet Security Fabric w zarządzaniu nią i dostosowaniu do zmian w obrębie sieci.
Zobacz również:
- Dobre wyniki finansowe Fortinet
- Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
- Nvidia odtworzyła całą planetę. Teraz wykorzysta jej cyfrowego bliźniaka do dokładnego prognozowania pogody
Chmurowa usługa FortiCare 360º jest już dostępna dla klientów Fortinet na całym świecie, a dodatkowe informacje na temat usługi, w tym dotyczące cen, można uzyskać, kontaktując się z autoryzowanym dystrybutorem Fortinet w Polsce – firmą Veracomp.