Ceramika Paradyż od sierpnia z nowym systemem CRM

Na bazie oprogramowania Oracle Siebel CRM w wersji 8.1 w firmie Ceramika Paradyż wdrożono kompleksowe rozwiązanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. "Podstawowym kryterium wyboru systemu CRM była jego funkcjonalność.

Po zakończeniu projektu spodziewamy się wielu korzyści biznesowych - m.in. zmniejszenia kosztów budowy ekspozycji naszych produktów w sieci sprzedaży, a także lepszego planowania i realizowania działań Regionalnych Reprezentantów Handlowych" - mówi Katarzyna Owczarek, kierownik projektu wdrożeniowego po stronie firmy Ceramika Paradyż. Projekt korporacyjnego środowiska klasy CRM zakłada integrację oprogramowania firmy Oracle z wykorzystywanymi w Ceramika Paradyż wyspecjalizowanymi aplikacjami. Planowana jest integracja z oprogramowaniem wspierającym projektowanie wnętrz CAD Decor Paradyż, systemem kontrolingowym, bazą kodów pocztowych i rozwiązaniami lokalizacyjnymi. Oprogramowanie będzie opierać się na środowisku bazodanowym Oracle. W zakresie raportowania planowane jest wykorzystanie systemu Oracle Business Intelligence Enterprise Edition Plus 11g. Dodatkowo w ramach projektu uruchomione zostanie środowisko narzędziowe przeznaczone do precyzyjnej konfiguracji parametrów oprogramowania Oracle Siebel. Docelowo z korporacyjnego środowiska CRM korzystać ma około stu użytkowników. Start produkcyjny zaplanowano na sierpień 2011 r. Za realizację projektu odpowiadają konsultanci firmy Devoteam (dawniej Wola Info).

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200