Callaway Golf: szybsze raportowanie to więcej innowacji


Callaway Golf zawsze szczycił się swoim innowacyjnym podejściem do biznesu. Misja założonej w 1982 r. firmy jest prosta: sprowadza się do opracowywania innowacyjnych produktów, które pomagają golfistom precyzyjnie trafiać piłeczką do dołka lub w jego pobliże z większych odległości. Dzisiaj firma projektuje, produkuje, promuje i oferuje cztery marki sprzętu golfowego, akcesoriów golfowych i produktów związanych z golfem. Posiada dwanaście spółek zależnych w różnych zakątkach globu.

Callaway to największy na świecie producent kijów golfowych na świecie, działający w 70 krajach, osiągając przychody w wysokości prawie 900 milionów USD. Zaangażowanie Callaway w innowacje docenił magazyn Golf Digest. Firmie przyznano w tym roku najwięcej gwiazdek w kategoriach wydajność oraz innowacyjność na liście 2018 Hot List. Jednocześnie Callaway może poszczycić się największą liczbą złotych medali, produktów o doskonałych wynikach i medali putter gold.

Pierwszy krok - Konsolidacja infrastruktury IT

Kultura innowacji Callway obejmuje także na dział informatyczny. Niedawno firma skonsolidowała operacje IT dla wszystkich spółek zależnych w ramach jednej infrastruktury hiperkonwergentnej Lenovo z Nutanix – tworzą ją dwa klastry urządzeń dedykowanych Lenovo Converged HX3310. Sean Keenan, starszy inżynier systemów, mógł wreszcie odetchnąć z ulgą: „To znacznie ułatwiło mi pracę” - powiedział. „Nutanix na sprzęcie Lenovo umożliwia kontrolę całości z poziomu jednego ekranu. Mogę monitorować i zarządzać całą naszą infrastrukturą wirtualną. Aktualizacja we wszystkich lokalizacjach wymaga tylko jednego kliknięcia. Jesteśmy również w stanie szybciej reagować na potencjalne problemy i usuwać wąskie gardła wydajności.

Konkurowanie z firmami stworzonymi w erze internetowej

Nadal pojawiały się jednak opóźnienia - po stronie operacyjnej. Jako firma innowacyjna, Callaway dotrzymuje kroku trendom cyfryzacji. Klienci mogą zamówić spersonalizowane produkty online - kije golfowe lub piłki w różnych wersjach kolorystycznych z nadrukowanym symbolami lub wiadomościami wybranymi spośród licznych dostępnych opcji. Ponieważ wzrosły oczekiwania klientów dotyczące szybszej dostawy, firma Callaway zaczęła zmagać się z procesami planowania i logistyki. Ogromna ilość danych i liczba koniecznych do wykonania kroków związanych z pozyskiwaniem, eksportowaniem, przekształcaniem i przesyłaniem tych danych, bardzo spowalniały ich system.

Michael Nevlida, starszy dyrektor globalnej infrastruktury IT i usług wsparcia, wyjaśnia, jak wpłynęło to na ich działalność: „Teraz konkurujemy z bardzo szybko rozwijającymi się firmami internetowymi i musimy być w stanie dostarczyć odpowiednie produkty dokładnie wtedy, kiedy klienci ich potrzebują” - powiedział. „Jednak dostarczenie niektórych kluczowych raportów trwało ponad 32 godziny. Oznaczało to, że zanim menedżerowie otrzymali potrzebne informacje, były one już nieaktualne.

Migracja do SAP HANA pozwala na osiągnięcie celów biznesowych

Horace Jones, główny administrator systemu UNIX i administrator pamięci masowej: „Byliśmy zadowoleni z [naszej ówczesnej platformy], ale nie było takiej inwestycji, która pozwoliłaby na osiągnięcie przez tą architekturę wydajności, której potrzebowaliśmy” - powiedział. „Uznaliśmy, że przejście do technologii przetwarzania danych w pamięci SAP HANA® jest jedynym sposobem osiągnięcia naszych celów biznesowych.” Callaway zdecydował się przenieść wszystko do SAP HANA jednocześnie - systemy Advanced Planner Optimizer (APO) oraz centralny komponent SAP ERP, a także systemy SAP Business Warehouse (BW). Zdecydowano jednocześnie, że dostawcą sprzętu obsługującego platformę będzie Lenovo.

Zmiana była ogromna. Horace Jones był zachwycony efektami: „Kiedy zakończyliśmy migrację, niektórym użytkownikom wydawało się, że system jest zepsuty. Zadania, które wcześniej zajmowały 10 minut, teraz działały od razu!” Callaway może dobrze wykorzystać zaoszczędzony czas - reagując na informacje zawarte w tych kluczowych raportach i kontynuując swoje dziedzictwo innowacji. Dowiedz się więcej czytając pełną wersję case study.

Zapisz się na bezpłatny newsletter. Dowiesz się o webinarach, nowych case study oraz white paperach.