CA nawet z półki

Computer Associates zabiera się do ekspansji na rynku małych i średnich przedsiębiorstw - taki komunikat otrzymali partnerzy firmy obecni podczas CA Partner Day, konferencji zorganizowanej w Warszawie.

Computer Associates zabiera się do ekspansji na rynku małych i średnich przedsiębiorstw - taki komunikat otrzymali partnerzy firmy obecni podczas CA Partner Day, konferencji zorganizowanej w Warszawie.

''Nasza marka jest dobrze znana wśród największych korporacji. Jednak gdyby zapytać o CA odbiorców z sektora małych i średnich firm, przeważająca większość nie będzie wiedziała o kim mowa'' - mówi Richard Benigno, dyrektor ds. sprzedaży CA na region Europy Środkowej.

W ubiegłym roku koncern wypracował nową strategię dotarcia do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, a nawet odbiorców indywidualnych i zaczyna wprowadzać ją w życie w państwach naszego regionu. W ramach tej strategii CA przygotowała specjalne oferty dla klientów z sektora MSP zainteresowanych produktami z linii: AllFusion, Arcserve, eTrust i Unicenter.

Natomiast partnerzy handlowi polskiego oddziału koncernu mogą liczyć na szkolenia online, wsparcie w sprzedaży pakietów CA oraz bonus pieniężny o wartości do 7% kwartalnej sprzedaży produktów CA. Warunkiem otrzymania tych przywilejów jest uczestnictwo w programie partnerskim "Rebate". Oferta jest skierowana do firm osiągających przychody na poziomie 5 tys. euro miesięcznie, notujących 30-proc. kwartalny wzrost sprzedaży i zatrudniających co najmniej certyfikowanego sprzedawcę i technika.

Większe przywileje przysługują partnerom biorącym udział w programie w wersji "Rebate Premium". Żeby jednak stać się beneficjentem programu, trzeba legitymować się przychodami na poziomie 10 tys. euro miesięcznie, 20-proc. kwartalnym wzrostem, a także zatrudniać dwóch certyfikowanych sprzedawców i techników. Uczestnicy "Rebate Premium" uzyskują dostęp do całodobowej linii wsparcia.

W swoich próbach dotarcia do szerokiej rzeszy klientów CA posunęła się jeszcze dalej. Już wkrótce część produktów antywirusowych i antyspamowych CA będzie można kupić w hipermarketach MediaMarkt i Saturn.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200