Biuro i Sklep w Pałacu Kultury

Mimo bardzo różnorodnej oferty przedstawionej przez ponad 120 wystawców na równolegle odbywających się w Pałacu Kultury targach OfficeTec '92 ("Wszystko dla biura") i ShopExpo '92 ("Wystawa wyposażenia dla sklepu i gastronomii"), największym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się techniki związane z elektroniką i komputerami.

Mimo bardzo różnorodnej oferty przedstawionej przez ponad 120 wystawców na równolegle odbywających się w Pałacu Kultury targach OfficeTec '92 ("Wszystko dla biura") i ShopExpo '92 ("Wystawa wyposażenia dla sklepu i gastronomii"), największym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się techniki związane z elektroniką i komputerami. Błyszczące chromami lady chłodnicze czy też stoiska z bajecznie kolorowymi skoroszytami lub solidnymi meblami dla firmy nie miały zbyt dużego powodzenia. Oblegano za to gromadnie stanowiska kasowe włączone w większe systemy komputerowe oraz bogatą ofertę drukarek, kopiarek i komputerów z oprogramowaniem dla biur. Wystawiano zresztą wiele różności, np. systemy komputerowe dla hoteli czy barów, bazy danych na CD-ROM-ach, czy system telefonii przywoławczej Motoroli "Telepage". Szkoda, że nie było przedstawicieli IBM i ICL, gdyż jak nam wiadomo ich dwa systemy obsługi sklepów i supermarketów ostro obecnie rywalizują na polskim rynku. Byli za to przedstawiciele IPC-Soft ze swoimi systemami dla sklepów czy biur. W części biurowej prym wiedli dystrybutorzy firm Apple, Rank Xerox czy Toshiba. Prezentowano zarówno sprzęt jak i całe systemy wspomagające pracę małej lub średniej wielkości firmy, a taki rozmiar mają u nas powstające właśnie prywatne przedsiębiorstwa. Co ciekawsze, propozycje wystawowe będziemy omawiali w "Rozmaitościach rynkowych" zamieszczanych w kolejnych Cennikach.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200