Barlinek wdraża SAP CRM

Nowy system ma pozwolić na zwiększenie procesów związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta.

Szczególny nacisk ma zostać położony na funkcje wspierające proces planowania, realizowania i analizowania skuteczności wszelkich działań marketingowych oraz sprzedaży. Oprogramowanie zostanie również zintegrowane z innymi aplikacjami biznesowymi wykorzystywanymi w firmie Barlinek. Z oficjalnych informacji wynika, że głównym powodem wdrożenia rozbudowanego systemu klasy CRM była potrzeba optymalizacji procesów sprzedaży i dążenie do podnoszenia standardów jakościowych obsługi klientów. Według przedstawicieli firmy Barlinek zastąpienie wykorzystywanych dotychczas heterogenicznych rozwiązań zintegrowanym systemem SAP CRM pozwoli na uzyskanie spójnych, aktualnych i wiarygodnych danych. Jednocześnie możliwość bezpośredniego dostępu do niezbędnych informacji i raportów znacząco podniesie poziom jakości informacji zarządczej w firmie Barlinek. Za realizację wdrożenia odpowiada zespół konsultantów firmy itelligence.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Salesforce otrzyma nowe algorytmy napędzane AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200