Avaya przejmuje Spoken Communications

Avaya Holdings Corp. poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia Spoken Communications. To firma specjalizująca się w rozwiązaniach dla centrów obsługi telefonicznej udostępnianych w formie usługi (ang. Contact Center as a Service ― CCaaS) oraz oferująca aplikacje do zarządzania obsługą klienta oparte na konwersacyjnej sztucznej inteligencji.

Po przejęciu Spoken firma Avaya zintensyfikuje swoje działania w obszarze rozwiązań chmurowych, a jej klienci będą mogli mogą przechodzić do chmury w tempie dostosowanym do ich indywidualnych potrzeb, w oparciu o funkcjonalność swoich dotychczasowych rozwiązań.

Ocenia się, że dzięki ponad 170 przyznanym patentom oraz wnioskom patentowym własność intelektualna Spoken będzie doskonałym akceleratorem rozwoju rozwiązań Avaya w dziedzinach, takich jak analiza wielkich zbiorów danych, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja.

Zobacz również:

  • Technologia AI firmy Google zostanie wprowadzona do iPhone’ów

Przez ponad rok Avaya i Spoken współpracowali nad stworzeniem kilku elastycznych rozwiązań w zakresie przetwarzania w chmurze, które dziś są gotowe do wprowadzenia na rynek. Architektura Spoken, działająca w chmurze i obsługująca wielu użytkowników, jest już w pełni zintegrowana z technologiami Avaya do obsługi klienta. W efekcie powstała platforma przetwarzania w chmurze do obsługi rozwiązań typu „omni-channel” firmy Avaya.

„Przejęcie Spoken Communications to najnowszy przykład zawrotnego tempa, w jakim rozwija się Avaya. Inwestujemy w przyszłość w celu zapewnienia klientom i partnerom innowacyjnych rozwiązań w zakresie przetwarzania w chmurze. Witamy pracowników Spoken w rodzinie Avaya i wierzymy, że wspólnie osiągniemy wielki sukces”, powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200