Audioteka wybrała Marketing Automation
- (mt),
- 19.03.2013
Audioteka, serwis z audiobookami, wdroży system SALESmanago do personalizacji i automatyzacji marketingu.
System będzie łączył dane behawioralne o zachowaniu klienta na stronie www z danymi o zakupie audiobooków i będzie tworzył dynamiczne segmenty do automatycznych akcji marketingowych. "Liczymy, że dzięki automatyzacji marketingu i zaawansowanej personalizacji uda nam się znacznie zwiększyć sprzedaż naszych audiobooków" - mówi Marcin Beme, założyciel Audioteka.pl.
Sednem programu jest podzielenie potencjalnych klientów na segmenty i różnicowanie komunikacji marketingowej w zależności od tego, do jakiego segmentu ją kierujemy. Rozwiązanie wyróżnia stopień zaawansowania procesu. Audioteka będzie segmentować obecnych i potencjalnych klientów na podstawie wieloczynnikowych algorytmów. Będą one uwzględniały ogromną ilość danych, w tym informacje o aktywności na stronie, wcześniejszych zakupach, trendach zakupowych, dopasowaniu do profilu klienta.