Apple w I kwartale

Sprzedaż produktów Apple w pierwszym kwartale br. ocenia się na 1.72 mld USD, co stanowi 7.4% wzrost względem analogicznego okresu roku ubiegłego.

Sprzedaż produktów Apple w pierwszym kwartale br. ocenia się na 1.72 mld USD, co stanowi 7.4% wzrost względem analogicznego okresu roku ubiegłego.

Utrzymuje się wysoki popyt na powerbooki. Od października ub.r. sprzedano ich ponad 200 tys. sztuk. Obniżyła się natomiast, w porównaniu z poprzednim kwartałem, liczba sprzedanych Macintoshy Classic. Zapewne dzięki aliansowi z IBM, Apple udało się zmniejszyć o 10% nakłady na badania i rozwój (do 136 mln USD), a także na zarządzanie i administrację w firmie (409 mln USD). Chcąc umożliwić sprawniejsze korzystanie z produktów Apple przez dużych użytkowników, pracujących w wielu środowiskach sprzętowych naraz, wprowadzono również poradnik VITAL (Virtually Integrated Technical Architecture Lifecycle), opisujący jak w takich razach najefektywniej używać sprzętu i oprogramowania Apple.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200