Amica Wronki inwestuje w rozwiązania CRM, EPM i BI

W firmie Amica rusza wdrożenie systemów SAP CRM i SAP BusinessObjects.

Nowe rozwiązania mają pozwolić na usprawnienie i unowocześnienie procesów obsługi klienta, a także ułatwić dostęp do precyzyjnej, zintegrowanej informacji zarządczej. System SAP CRM, który będzie obejmować obszary sprzedaży i marketingu, ma pozwolić m.in. na integrację wszystkich kanałów komunikacji z klientami. Szczególny nacisk ma być położony na obsługę serwisu urządzeń marki Amica dla klientów indywidualnych oraz firm partnerskich. "System SAP CRM daje nam pewność skutecznej wymiany informacji, dzięki czemu będziemy lepiej mogli poznać potrzeby naszych klientów, kontrolować jakość obsługi i koszty oraz mierzyć satysfakcję klienta. Mamy nadzieję, że pozwoli nam to skuteczniej budować konkurencyjność oferty Amiki" - mówi Dariusz Kaszkowiak, dyrektor ds. serwisu w firmie Amica Wronki SA. Projekt przewiduje również pełną integrację oprogramowania klasy CRM z działającym w firmie Amica systemem SAP ERP oraz z wdrażanymi równolegle rozwiązaniami analitycznymi. Z kolei rozwiązania linii SAP BusinessObjects mają stanowić wsparcie w zakresie realizacji strategicznych procesów zarządczych. Uruchomienie rozwiązań klasy EPM i BI może pozwolić na skrócenie czasu potrzebnego na konsolidację wyników spółek należących do firmy Amica Wroniki oraz skuteczną i wielowymiarową ocenę ich rentowności. Wedle zapowiedzi oprogramowanie SAP BusinessObjects EPM znajdzie zastosowanie w procesach planowania, budżetowania i konsolidacji oraz zarządzania strategią przedsiębiorstwa. System SAP BusinessObjects BI będzie natomiast wykorzystywany w celach analityczno-raportujących. "Przy użyciu narzędzi SAP BusinessObjects planujemy stworzyć zamknięty obieg strategicznych procesów w firmie - od określenia celów, poprzez efektywne planowanie, wykorzystanie zasobów i realizację po weryfikację efektów względem strategii" - podkreśla Piotr Skubel, dyrektor kontrolingu w firmie Amica Wronki. Za uruchomienie systemów SAP CRM i SAP Business Objects w Amica Wronki odpowiada poznańska firma InTeco Business Solutions.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Salesforce otrzyma nowe algorytmy napędzane AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200