TCH Components przedstawia strategię związaną z Internetem

Oferta firmy będzie uwzględniała produkty sprzętowe i oprogramowanie dedykowane zastosowaniom internetowym. Ponadto klienci będą mogli kupować komponenty przez Internet.

TCH Components przedstawiła nową strategię, w ramach której oferuje produkty ze szczególnym uwzględnieniem ich internetowych zastosowań. Oferta firmy zostanie rozszerzona o produkty sprzętowe i oprogramowanie dedykowane właśnie tym zastosowaniom. Firma tworzy też zaawansowany system zakupów online.

W ramach nowej strategii firma przeprowadziła zmiany organizacyjne. Rozszerzono programy szkoleń technicznych, marketingowych oraz wsparcia handlowego i technicznego. Powstały również nowe zespoły przedstawicieli handlowych, sprzedawców produktowych i specjalizujących się w sprzedaży przez Internet.

TCH Components zmienia również swoje logo. Od czerwca br. będzie to duża niebieska litera "e", pod którą będzie widniał napis "components".

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200