TCH Components przedstawia strategię związaną z Internetem
- Maciej Obuchowicz,
- 15.05.2000, godz. 10:14
Oferta firmy będzie uwzględniała produkty sprzętowe i oprogramowanie dedykowane zastosowaniom internetowym. Ponadto klienci będą mogli kupować komponenty przez Internet.
TCH Components przedstawiła nową strategię, w ramach której oferuje produkty ze szczególnym uwzględnieniem ich internetowych zastosowań. Oferta firmy zostanie rozszerzona o produkty sprzętowe i oprogramowanie dedykowane właśnie tym zastosowaniom. Firma tworzy też zaawansowany system zakupów online.
W ramach nowej strategii firma przeprowadziła zmiany organizacyjne. Rozszerzono programy szkoleń technicznych, marketingowych oraz wsparcia handlowego i technicznego. Powstały również nowe zespoły przedstawicieli handlowych, sprzedawców produktowych i specjalizujących się w sprzedaży przez Internet.
TCH Components zmienia również swoje logo. Od czerwca br. będzie to duża niebieska litera "e", pod którą będzie widniał napis "components".