Dell: drukarki w marcu

W przyszłym miesiącu koncern wprowadzi na rynek zapowiadane od ubiegłego roku drukarki własnej marki - poinformował szef firmy, Michael Dell.

Jarosław Ochab
27.02.2003, godz. 18:04

W ofercie koncernu znajdą się tańsze drukarki atramentowe i laserowe modele przeznaczone dla grup roboczych. Partnerem firmy w przedsięwzięciu jest Lexmark. To właśnie urządzenia tego producenta sprzedawane będą pod marką Dell. Koncern liczy na sprzedaż drukarek w zestawach ze swoim sprzętem komputerowym, zarówno dla małych firm jak i klientów korporacyjnych.

Dell nie spodziewa się uzyskać bardzo znacznego udziału w rynku drukarek i zagrozić pozycji liderów tego segmentu. Ich sprzedaż stanowić ma jednak istotne źródło przychodów firmy. W ubiegłym roku Dell poprzez własne kanały dystrybucyjne sprzedał w Stanach Zjednoczonych 2,5 mln drukarek „obcych” producentów. W czerwcu 2002 r. z oferty firmy wycofane zostały drukarki HP, który nie będzie już dostawcą Della.

Raport specjalny: Raport Computerworld: Banking (Re)Invented


W raporcie Banking (Re)Invented by Technology pokazujemy, jak sektor bankowy wykorzystuje IT do budowania przewagi konkurencyjnej, redukcji kosztów czy zwiększania satysfakcji i lojalności swoich klientów, wskazując najciekawsze przykłady zachodzących w nim zmian.
Praca w IT