Jak transformacja cyfrowa w Wüstenrot umożliwiła zbudowanie nowego doświadczenia klienta


Jedna z największych firm świadczących usługi finansowe w Austrii, Wüstenrot, stawia na nowe sposoby prowadzenia biznesu i interakcji z klientami. Jej ambicją jest zajęcie pozycji lidera ery cyfrowej. Dlatego poszukuje możliwości komunikowania się z pracownikami, partnerami i klientami, wykorzystując maksymalnie zautomatyzowane, kompleksowe przepływy zadań. W ten sposób chce podnieść efektywność transakcji biznesowych oraz poprawić doświadczenia użytkowników swoich usług.

„Klienci mają prawo oczekiwać znacznie więcej od ludzi, którym powierzają zarządzanie swoimi finansami. Właśnie dlatego tak ważne jest, żeby nasze procesy były zautomatyzowane, wolne od błędów i przebiegały jako całość bez zakłóceń” - mówi Gerhard Schwaighofer z Wüstenrot.

Zapraszamy do przeczytania całego case study tutaj [PDF].

Zapisz się na bezpłatny newsletter. Dowiesz się o webinarach, nowych case study oraz white paperach.