Case study: mobilne systemy POS = lepsze doświadczenie klienta


Czy można wyposażyć zespół sprzedaży tak, żeby możliwe było oferowanie błyskawicznej obsługi i porad eksperckich w dowolnym miejscu sklepu?

61% klientów jest przekonanych, że mają większy dostęp do informacji o produktach niż pracownicy sklepów. To sprawia, że osiągnięcie celów sprzedażowych jest dla załogi znacznie trudniejsze. Co można z tym zrobić? Jak wyposażyć sprzedawców?

Rozwiązaniem są mobilne systemy POS (Point Of Sale) – umożliwiają interakcję z klientami w zupełnie nowy sposób: pozwalają konwertować gości sklepów w kupujących, eliminują kolejki przy kasach, uwalniają przestrzeń, którą można przeznaczyć na półki sklepowe albo reklamy.

Jeśli chcecie dowiedzieć się jak Lenovo i VeriFone dostarczają korzyści mobilnych systemów POS bezpośrednio do sklepów przy pomocy tabletów ThinkPad Tablet 2, przeczytajcie case study – pełna wersja artykułu dostępna jest tutaj.

Zapisz się na bezpłatny newsletter. Dowiesz się o webinarach, nowych case study oraz white paperach.