Nowe narzędzie CRM dla małego biznesu

Microsoft udostępnił biznesowym użytkownikom pakietu Office nowe narzędzie CRM, które pomaga im zarządzać relacjami z klientami. Rozwiązanie nosi nazwę Outlook Customer Manager (OCM) i zostało opracowane z myślą o małych firmach, które chcą polepszyć swoje relacje z klientami.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej prenumeraty
elektronicznej magazynu Computerworld!
IFS World Poland 1/2016

IFS World Poland 1/2016

IFS Enterprise Operational Intelligence™, Polcolorit, Tubes International, Partnerzy IFS, IFS na świecie: nowe wdrożenia, nowe kontrakty.

CRM w jasnych barwach

CRM w jasnych barwach

W przedsiębiorstwie, w którym oprócz sprzedaży produktu klientowi szczególnie ważne jest również świadczenie profesjonalnego nadzoru techniczno-inspektorskiego oraz opieki serwisowej, wszechstronny, ale bezawaryjny i prosty w obsłudze system zarządzania relacjami z klientem jest wręcz...

W paczce z Salesforce’m raźniej

W paczce z Salesforce’m raźniej

Współczesne otoczenie biznesowe podlega dynamicznym zmianom. W ślad za nimi idą zmieniające się potrzeby firmowego działu sprzedaży: nowoczesny handlowiec potrzebuje stałego i szybkiego dostępu do informacji, aby efektywnie działać – zawsze dotrzeć na czas, w każde miejsce i do...

Aby to zrobić, oprogramowanie OCM weryfikuje treść wiadomości e-mail obsługiwanych przez aplikację Outlook, jakie klienci wymieniają z firmą. Warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu Microsoft zaprezentował inne narzędzie przeznaczone dla małego biznesu. Chodzi o Bookings. Jest to narzędzie przeznaczone dla firm świadczących różnego rodzaju usługi, które pomaga im zarządzać kontaktami z klientami.

Z usługi będą mogli na początku korzystać użytkownicy pakietu Office 365 Business Premium objęci firmowym programem First Release. Korporacja zapowiada, że w drugiej kolejności będzie ona udostępniana wszystkim użytkownikom pakietu Business Premium. W dalszej perspektywie Microsoft chce oferować usługę również użytkownikom pakietów Office 365 Enterprise E3 i E5.

Zobacz również:

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.