Nowe narzędzie CRM dla małego biznesu

Microsoft udostępnił biznesowym użytkownikom pakietu Office nowe narzędzie CRM, które pomaga im zarządzać relacjami z klientami. Rozwiązanie nosi nazwę Outlook Customer Manager (OCM) i zostało opracowane z myślą o małych firmach, które chcą polepszyć swoje relacje z klientami.

Aby to zrobić, oprogramowanie OCM weryfikuje treść wiadomości e-mail obsługiwanych przez aplikację Outlook, jakie klienci wymieniają z firmą. Warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu Microsoft zaprezentował inne narzędzie przeznaczone dla małego biznesu. Chodzi o Bookings. Jest to narzędzie przeznaczone dla firm świadczących różnego rodzaju usługi, które pomaga im zarządzać kontaktami z klientami.

Z usługi będą mogli na początku korzystać użytkownicy pakietu Office 365 Business Premium objęci firmowym programem First Release. Korporacja zapowiada, że w drugiej kolejności będzie ona udostępniana wszystkim użytkownikom pakietu Business Premium. W dalszej perspektywie Microsoft chce oferować usługę również użytkownikom pakietów Office 365 Enterprise E3 i E5.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database
  • Najlepsze bezpłatne alternatywy dla pakietu Microsoft (Office) 365

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200