Cisco i Salesforce zawarły strategiczne partnerstwo

Obie firmy ogłosiły globalne partnerstwo, w ramach którego będą wspólnie rozwijać i wprowadzać na rynek rozwiązania łączące platformy Cisco Collaboration, IoT i contact center z Salesforce Sales Cloud, IoT Cloud i Service Cloud.

Integracja obejmie takie obszary IT, jak rozwiązania do współpracy, usługi IoT oraz obsługa klienta. W ramach pierwszej pozycji (rozwiązania do współpracy) Cisco i Salesforce natywnie zintegrują aplikacje Cisco Spark i Cisco WebEx z aplikacjami Sales Cloud i Service Cloud. Dzięki temu, wspólni klienci będą mogli komunikować się w czasie rzeczywistym poprzez czat, video i połączenia głosowe, bez konieczności opuszczania platformy Salesforce czy instalacji wtyczek.

W obszarze usługi IoT dojdzie do integracji platform Cisco Jasper i Salesforce IoT Cloud. Pozwoli to monitorować połączone urządzenia oraz rekomendować konkretne działania wobec nich. Klienci biznesowi uzyskaj wtedy pełniejszy obraz swoich usług IoT. Cisco Jasper monitoruje w czasie rzeczywistym proces uruchamiania, zarządzania i monetyzacji urządzeń IoT na każdym etapie ich cyklu życia. Salesforce IoT Cloud łączy miliardy zdarzeń w Internecie Rzeczy z platformą Salesforce, dając wgląd w procesy zachodzące w środowisku IoT.

Zobacz również:

  • Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s
  • Trendy w e-commerce 2024
  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę

Jeśli chodzi o obsługę klienta, to obie firmy chcą połączą siły, tak aby dostarczyć kompletne rozwiązanie, od infrastruktury komunikacyjnej po zintegrowane, inteligentne urządzenia końcowe. Warto przypomnieć, że rozwiązanie Cisco Unified Contact Center Enterprise zapewnia inteligentne zarządzanie kontaktami i połączeniami w wielu kanałach, podczas gdy Salesforce Service Cloud oferuje pełen obraz potrzeb klienta.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200