Coraz większe ilości informacji generowane przez aplikacje biznesowe, konsumenckie oprogramowanie internetowe i mobilne, a także Internet of Things tworzą dla firm nowe możliwości w zakresie zdobywania wiedzy o swoich klientach. Rośnie zainteresowanie, ale jednocześnie wysokie są oczekiwania wobec Big Data. W ubiegłym roku nasiliły się również dyskusje wokół tego tematu – ich uczestnicy emocjonują się potencjałem wykorzystania dużych zbiorów danych.
SAP i Lenovo zleciły firmie Forrester Consulting, żeby zbadała hipotezę, że większość przedsiębiorstw na razie jedynie analizuje niewielką część dostępnych danych. W efekcie, nie wykorzystują szansy na sprawniejsze obsługiwanie klientów i osiąganie lepszych rezultatów biznesowych.
Najważniejsze wnioski:
Badanie Forrestera pozwoliło sformułować cztery kluczowe wnioski:
› Zdobywanie wiedzy o kliencie stanowi priorytet przetwarzania i analizowania danych.
› Siedemdziesiąt procent dostępnych danych nie jest analizowane.
› Przedsiębiorstwa wykorzystują Hadoop, ale ciągle zmagają się z wyzwaniami związanymi z dostępem do danych, ich przygotowaniem i późniejszą analizą.
› Doskonaląc działania w obszarze Big Data, biznes chce przede wszystkim szybszych procesów oraz uzyskiwania wyników w krótszym czasie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wypełnij formularz dostępny na stronie (LINKhttp://blog.lenovo.com/en/blog/big-data-potential/) i pobierz bezpłatną kopię dokumentu przygotowanego przez Forrester Consulting.