Facebook ma nowe biuro w Warszawie

Facebook otworzył nowe biuro w Warszawie. Będzie ono odpowiadało za obsługę przedsiębiorców z 26 krajów, którzy będą chcieli wykorzystać platformę Zuckerberga do celów marketingowych.

Facebook otworzył w Warszawie biuro na Europę Środkowo-Wschodnią. W sumie będzie ono obsługiwało 26 krajów zapewniając pomoc partnerom biznesowym (zarówno największym, jak i z sektora małych i średnich firm) w działaniach marketingowych realizowanych za pośrednictwem najpopularniejszego na świecie serwisu społecznościowego.

Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią twierdzi, że Polska została wybrana przez portal Marka Zuckerberga ponieważ "jest motorem zmian i rozwoju w regionie". Zwraca uwagę, że ze strony jego firmy przedsiębiorcom będą oferowane różne narzędzia z naciskiem na urządzenia mobilne. Jako przykład podaje tutaj format reklamowy Facebook Canvas.

Zobacz również:

  • Meta będzie znakować szkodliwe treści generowane przez AI
  • Facebook i Instagram bez reklam, ale za dodatkową opłatą
  • Facebook świętuje 20-lecie

"Kliknięcie w reklamę błyskawicznie uruchamia na pełnym ekranie planszę prezentującą większą liczbę produktów, z której można przejść na stronę sprzedawcy w celu sfinalizowania zakupu" - tłumaczy Robert Bednarski podkreślając, że mechanizm Canvas świetnie się sprawdził podczas bożonarodzeniowej kampanii, która przeprowadzona została z Allegro.

Przedsiębiorcy będą także mogli liczyć na stałe wzbogacanie oferty nowymi elementami usługi. Część z nich oparta ma być na technologii wirtualnej rzeczywistości.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200