CRM w jasnych barwach. Wdrożenie platformy Salesforce w firmie Malchem

Materiał promocyjny Platforma zarządzania relacji z klientami okazuje się niezastąpiona w przedsiębiorstwach, które oprócz sprzedaży świadczą też kontrahentom usługi profesjonalnego nadzoru techniczno-inspektorskiego. Świadczy przykład firmy Malchem, producenta farb i przemysłowych lakierów antykorozyjnych.

Malchem to producent farb dla budownictwa ogólnego i przemysłowego w branży chemicznej, maszynowej, górnictwie, okrętownictwie, transporcie lądowym, energetyce, budownictwie i gospodarce komunalnej. Współpraca z firmami z tak poważnych sektorów gospodarki wymaga wręcz zastosowania systemu CRM, który pozwoli utworzyć i zachować przejrzysty obraz relacji z klientem na wszystkich etapach, na bieżąco śledzić wyniki sprzedaży oraz błyskawiczne reagować na niepożądane sytuacje.

„System CRM powinien ułatwić zarządzenie bazą klientów, ale nie tylko. Powinien być prosty i intuicyjny w obsłudze. Poprzedni system nie spełniał w 100% naszych oczekiwań, dlatego podjęliśmy decyzję o zmianie” – mówi Cezary Malski, prezes zarządu firmy. Wybór padł na platformę Sales Cloud firmy Salesforce.com, natomiast jego wdrożeniem zajęła się spółka Cloudity.

„Oferta Cloudity została wybrana spośród kilku innych z uwagi na możliwość dostosowania poszczególnych elementów systemu do naszej wizji i potrzeb. Proces wdrożenia został podzielony na kilka etapów, a każdy z działów miał czas na zapoznania się z systemem oraz profesjonalne szkolenie z przedstawicielami Cloudity” – wspomina prezes Malchemu.

Aby dowiedzieć się więcej na temat wdrożenia pobierz white paper.