BZ WBK na nowej platformie
- 10.11.2015, godz. 12:00
Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.
CRM 2.0 to rozwiązanie kompleksowo wspierające i automatyzujące procesy związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, z opcją inteligentnych podpowiedzi, zapewniające personalizację obsługi klienta. Rozwiązanie ma intuicyjną nawigację, przejrzysty interfejs i jest łatwe w obsłudze. Platforma wykorzystuje najnowsze technologie oraz Responsive Web Design, umożliwiające automatyczne dostosowanie wyglądu do wielkości urządzeń mobilnych, a tym samym udostępnienie rozwiązania użytkownikom korzystającym z tabletów oraz smartfonów. Dzięki wdrożeniu dyrektorzy i doradcy będą mogli korzystać z tych samych, zawsze aktualnych danych, niezależnie od tego, czy będą pracowali w siedzibie firmy, czy poza nią.
Zobacz również: