iLumio w Hiltonie
- 28.08.2015, godz. 13:12
Krakowski hotel Hilton Double Tree wdraża system nowoczesnej obsługi gości hotelowych stworzony przez małopolską firmę Software Mind, która należy do Grupy Wind Mobile.
iLumio pozwala gościom hotelowym korzystać z multimedialnego systemu rozrywki i na bieżąco sprawdzać interesujące ich informacje – poczynając od rachunku hotelowego, po rozkład lotów, czy aktualną pogodę. Dodatkowo poprzez aplikację mobilną goście mogą korzystać z internetu, telewizji HD na swoich smartfonach, a także sterować automatyką pokoju – w tym regulować oświetlenie, czy obsługiwać urządzenia multimedialne. iLumio pozwala również na zamawianie usług hotelowych oraz posiłków do pokoju, bądź rezerwowanie stolika w restauracji hotelowej.
Obecnie z iLumio korzysta już ponad 10 000 tysięcy pokoi, a według szacunków w 2015 roku z systemem będzie miało kontakt ponad milion osób.