Nokia buduje infrastrukturę GSM-Railway na trasie Warszawa-Łódź

Nokia Networks dostarczy infrastrukturę GSM-Railway (GSM-R) dla 110-kilometrowej linii łączącej Warszawę i Łódź. Budowana cyfrowa infrastruktura komórkowa podwyższy poziom bezpieczeństwa podróży oraz pomoże zredukować czas przejazdu pomiędzy między dwoma miastami.

  • Popularna 110-kilometrowa linia otrzyma najnowszy system telekomunikacji kolejowej
  • Projekt „pod klucz” jest częścią planu modernizacji krajowej sieci kolejowej realizowanego przez PKP PLK
  • Trzeci duży projekt Nokii w sektorze telekomunikacji kolejowej w Polsce

W projekcie realizowanym w systemie „pod klucz”, Nokia wykorzysta swoje stacje bazowe Flexi Base Station i technologię Base Station Controller oraz zintegruje za pomocą platformy GSM-R Europejski System Sterowania Pociągiem (ETCS), zapewniając sygnalizację tzw. poziomu 2. W celu zapewnienia najwyższej jakości wdrożenia sieci, Nokia dostarczy również szeroka gamę usług, takich jak projektowanie sieci, zarządzanie projektem, wdrożenie oraz utrzymanie sieci, zaś system zarządzania siecią Nokia NetAct zapewni wydajność i stabilność sieci komórkowej.

Projekt jest częścią szerokiego planu modernizacji krajowej sieci kolejowej realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK).

Zobacz również:

  • Nokia rozszerza produkcję w USA

Wdrażając najwyższe standardy bezpieczeństwa w komunikacji kolejowej pomożemy zoptymalizować czas podróży na jednej z najbardziej popularnych tras kolejowych w Polsce” - mówi Dirk Lewandowski, szef Railway Solutions w Nokia Networks. „Jest to nasz kolejny projekt w sektorze telekomunikacji kolejowej w Polsce, po tym, jak zostaliśmy wybrani do budowy mobilnej infrastruktury na strategicznej linii Warszawa-Gdynia oraz 440-kilometrowym odcinku trasy Wschód –Zachód łączącym Łowicz i Terespol.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200