Produkty z Maroka w Polsce dzięki Navireo

Maroko Produkt – największy w Polsce importer oraz dystrybutor oleju arganowego – wdrożył system ERP Navireo firmy InsERT. Oprogramowanie usprawniło pracę działu sprzedaży, marketingu oraz księgowości przedsiębiorstwa.

Firma Maroko Produkt zajmuje się importem i dystrybucją w Polsce oleju arganowego, produkowanego przez największą marokańską kooperatywę EFAS, oraz artykułów kosmetycznych i spożywczych z Maroka. Marką handlową firmy jest Maroko Sklep. Od niedawna działalność przedsiębiorstwa wspiera polski system ERP Navireo.

Szybki rozwój, rosnąca liczba partnerów handlowych oraz stale poszerzająca się oferta firmy wymagały usprawnienia pracy na wielu poziomach, w tym w strategicznych obszarach działalności. Dzięki nowemu oprogramowaniu Maroko Produkt zyskało jednolity system ułatwiający wystawianie dokumentów księgowych, magazynowych i handlowych. Navireo pozwala na efektywne zarządzanie zamówieniami, promocjami i rabatami, a także reklamacjami. System umożliwia m.in. zdefiniowanie indywidualnego minimalnego poziomu cenowego użytego w dokumentach zarówno dla handlowców, jak i kontrahentów, wprowadzenie konieczności akceptacji dla wystawianych dokumentów czy wyliczanie premii każdemu z przedstawicieli handlowych. Maroko Produkt usprawniło także remanenty przy użyciu kolektora danych współpracującego z Navireo wraz z tworzeniem dokumentu inwentaryzacji cząstkowej bezpośrednio z urządzenia. Firma zyskała również moduły do obsługi kart lojalnościowych czy realizacji zamówień między magazynami.

Zobacz również:

  • Trendy i wyzwania dla przedsiębiorców w 2024 roku – ekspercka analiza Comarch

Wdrożenie Navireo w firmie Maroko Produkt zrealizowała firma IFOX IT z Suchego Lasu k. Poznania. Pierwszy krok polegał na zapoznaniu się z potrzebami klienta, omówieniu kluczowych zagadnień oraz sporządzeniu schematu wdrożenia. Najistotniejszą kwestią było precyzyjne zaadaptowanie funkcji Navireo do potrzeb przedsiębiorstwa, a więc w szczególności dostosowanie systemu do charakteru pracy różnorodnych użytkowników, począwszy od zarządu, poprzez księgowość, marketing, handlowców, obsługę magazynu i sklepów. Zastosowane zostały m.in. moduły usprawniające współpracę z klientami: cenniki dla kontrahentów, rabaty, reklamacje, zestawienia dokumentacji zakupu, analiza sprzedaży itp. Ostatnim krokiem było przeprowadzenie szkoleń pracowników, które ze względu na łatwość obsługi programu przebiegły sprawnie i bezproblemowo. Po uruchomieniu Navireo w Maroko Produkt wprowadzano do systemu kolejne, wynikające z indywidualnych potrzeb moduły funkcjonalne, w tym m.in. moduł naliczania premii od obrotów czy moduły szybkiej sprzedaży w nowych punktach handlowych. Przeprowadzono też integrację ze sklepem internetowym.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200