Jak wykorzystać potencjał mobilności w biznesie?

Odpowiedzi na to pytanie szukano w trakcie zorganizowanej w Warszawie konferencji Samsung Enterprise Mobility Summit.

Jak wykorzystać potencjał mobilności w biznesie?

Dziesiątego kwietnia 2014 roku, na warszawskim Stadionie Narodowym pojawiło się kilkaset osób zainteresowanych wykorzystaniem potencjału nowych technologii – mobilności – w biznesie. Byli wśród nich zarówno przedstawiciele największych firm IT, sektora bankowego, czy dystrybutorów rozwiązań branżowych.

Konferencja zaczęła się miłym akcentem - niespodzianką. Hadrian Baumann, Prezesa Samsung Electronics Polska wygłosił krótką prelekcję w języku polskim, za która otrzymał gromkie brawa. Po Baumannie wystąpili Maciej Filipkowski (Wiceprezes Samsung Electronics Polska), Bogusław Kułakowski (Dyrektor Zarządzający Bankowości Mobilnej w Raiffeisen Bank Polska) oraz Marcin Warwas (Dyrektor Sektora Usług w firmie Comarch). Mówili oni o różnych obliczach mobilnego biznesu, o zmieniających się potrzebach nowoczesnych klientów i sposobach zaspokajania tych potrzeb, a także o tym, jak nowoczesne rozwiązania (zarówno sprzętowe, jak i software’owe) mogą pozytywnie wpłynąć na efektywność pracy firmy i przynieść jej korzyści biznesowe.

Zobacz również:

  • Anna Pruska objęła stanowisko prezesa zarządu Comarch

Na takie tematy udało nam się porozmawiać zarówno z przedstawicielami firmy Samsung, jak i firm współpracujących z koreańskim producentem. Macieja Filipkowskiego pytaliśmy o korzyści biznesowe płynące z korzystania z platformy KNOX – jednego z produktów będącego w centrum uwagi na Samsung Enterprise Mobility Summit.

Słowa prezesa Filipkowskiego rozwinął Radosław Miszkiel, Sales Manager IT & Mobile Division w Samsung Electronics Polska. Miszkiel opowiadał o zaletach platformy KNOX (zarówno dla użytkownika indywidualnego, jak i biznesu) a jednocześnie bardziej szczegółowo omówił samo rozwiązanie.

Marcina Warwasa, Dyrektora Sektora Usług w Comarch poprosiliśmy natomiast o przewidzenie tego, co będzie działo się na rynku w najbliższych latach, jakie będą najważniejsze trendy i odnoszące sukces technologie. Przedstawiciel krakowskiej firmy, w trakcie konferencji nieco żartobliwie mówił, że nie podzieli się taką wiedzą, ale dla IDG TV zrobił wyjątek.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200