IBM pomaga sprzedawać odzież

Jedna z większych polskich firm odzieżowych - Reckman wdrożyła rozwiązania IBM do optymalizacji marketingu cyfrowego.

Dzięki nim będzie w stanie tworzyć i analizować spersonalizowane kampanie poprzez swoją stronę www.Recman24.com. Dzięki narzędziom IBM i firmy Fast White Cat do optymalizacji marketingu sieciowego oraz rozwiązaniom dla analityki, Recman jest w stanie dopasowywać ofertę do potrzeb różnych grup klientów, a za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej na stronie, firma uzyskuje opinie o ich zadowoleniu z transakcji.

Za pośrednictwem witryny sklepowej online, klienci mogą dodatkowo skorzystać z darmowych porad dotyczących stylizacji dostępnych na kanale YouTube oraz zapoznać się z nowymi kolekcjami firmy i najnowszymi trendami w modzie, które prezentowane są na Facebooku przez znanych sportowców. Oprogramowanie działa w modelu chmury obliczeniowej. Zawiera rozwiązania z pakietu IBM Digital Marketing optimization, w tym aplikację IBM Coremetrics, IBM Unica Campaign i IBM Unica Optimize wchodzące w skład oferty Smarter Commerce.

Zobacz również:

  • Cyfrowa transformacja z AI - co nowego na Google Cloud Next 24
  • IBM podpisało z armią amerykańską intratny kontrakt

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200