Red Bull na portalu hybris B2B Commerce

Koncern Red Bull wdrożył nowy portal do zarządzania zamówieniami w segmencie B2B, oparty na oprogramowaniu hybris B2B Commerce.

Portal nazwany „SOET 2.0” stworzono z myślą o globalnych detalistach i dystrybutorach składających zamówienia w firmie Red Bull różnymi kanałami. Globalne wdrożenie rozpoczęto w marcu i zakończono w czerwcu 2013 r. Obecnie portal jest używany w 79 krajach.

Koncern Red Bull zwrócił uwagę na produkty hybris ze względu na ocenę analityków firmy Gartner, a także łatwą integrację tego oprogramowania ze stosowanym już systemem ERP firmy SAP. Doceniono również narzędzia hybris do zarządzania danymi podstawowymi i koordynowania zamówień, które w połączeniu z intuicyjnym interfejsem użytkownika wyraźnie usprawniły procesy składania zamówień przez klientów Red Bull i zminimalizowały całkowity koszt platformy.

Zobacz również:

  • Blaski i cienie AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200