Polska wersja aplikacji Interaction Analyser do analizowania mowy
- Janusz Chustecki,
- 10.12.2013, godz. 08:13
Firma Interactive Intelligence wprowadziła do oferty polską wersję językową aplikacji do analizy mowy w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie Interaction Analyser (przeznaczone przede wszystkim dla centrów obsługi klientów, ale również dla średnich i dużych przedsiębiorstw) pozwala centrom obsługi klienta monitorować pracę konsultantów i oceniać nagrania.
Interaction Analyzer stanowi część systemu CIC 4.0 - wielofunkcyjnej platformy contact center firmy Interactive Intelligence. Aplikacja umożliwia śledzenie treści rozmowy pomiędzy konsultantem a klientem pod kątem wcześniej zdefiniowanych słów lub fraz kluczowych. Interaction Analyzer obejmuje modyfikacje gramatyczne poszczególnych zwrotów, pozwala również na wyodrębnianie wyrazów o podobnej wymowie, ale innym znaczeniu.
Po wykryciu danych słów w rozmowie system przesyła taką informację do upoważnionych osób. Funkcja działa w czasie rzeczywistym, dzięki czemu manager centrum kontaktowego ma możliwość szybkiego przekazania agentowi wskazówki lub włączenia się do konwersacji dla poprawy obsługi klienta. Oprogramowanie zostało również zintegrowane z modułem nagrywania systemu CIC, co pozwala wyszukiwać nagrania zawierające konkretne sformułowania.
Aplikację w polskiej wersji językowej można nabyć za pośrednictwem lokalnej sieci partnerskiej Interactive Intelligence, a także w sprzedaży bezpośredniej.