Orange Polska zamyka część salonów

Orange zapowiada wprowadzenie programu oszczędnościowego, który będzie skutkował zamknięciem co piątego salonu i zwolnieniem tysięcy pracowników.

Koncern szuka oszczędności. Marta Góralewicz, kierownik działu PR firmy, zapowiedziała, że w latach 2013–2016 zostanie wdrożony program skutkujący zamknięciem 20% działających w Polsce salonów. Obecnie jest ich 934. Dzięki projektowi znacząco mają się zmniejszyć koszty pozyskania i utrzymania klienta, które wynoszą obecnie 1,2 mld zł rocznie.

Wydaje się, że zmiany te mogą negatywnie wpłynąć na opinię klientów o operatorze, która, jak wynika z ostatnich badań Play Millward Brown, i tak jest już zła. Orange uzyskało najgorszy wynik spośród czterech czołowych operatorów telefonii komórkowej: zaledwie 4% klientów poleciłoby jej usługi (T-Mobile: 10%, Plus: 19%, Play: 43%). Co ich tak denerwuje? Salony Orange nie zapewniają tego samego standardu obsługi – niektóre czynności mogą być realizowane tylko w wybranych placówkach.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200