Bonus Systems porządkuje procesy handlowe dzięki CRM

Bonus Systems Polska to firma zajmująca się wprowadzaniem i obsługą nowoczesnych systemów motywacyjnych i premiowych.

Zarząd, chcąc uporządkować realizowane procesy handlowe i kontrolować pracę działu handlowego, zdecydował o konieczności wdrożenia systemu klasy CRM. Wdrożony system firmy SIMPLE pozwolił na wprowadzenie centralnej, zintegrowanej ze wszystkimi systemami i w pełni zarządzanej bazy klientów. Dzięki niej szybko można rozdzielić potencjał sprzedażowy pomiędzy handlowców.

Aplikacja dedykowana konsultantom Call Center poprawiła jakość zbieranych danych, zwiększyła liczbę połączeń, skróciła czas szkolenia nowych pracowników. W połączeniu z modułem marketingowym pozwala to na sprawne prowadzenie okresowych kampanii sprzedażowych.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Salesforce otrzyma nowe algorytmy napędzane AI
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200